
Īstajā brīdī satiekas īstie cilvēki, un rodas bizness
Mans BNI panākumu stāsts sākās dienā, kad man piezvanīja Morbergs grupas biedrs un pirmais prezidents Toms Auškāps, lai pastāstītu, ka ir ieteicis Mūkusalas biznesa centru Viesturam Bulānam, uzņēmuma “Helmes Latvija” vadītājam, kurš tobrīd meklēja biroja telpas savam uzņēmumam. Sekoja tūlītēja sazvanīšanās ar Viesturu, divas dienas pēcāk jau satikšanās un telpu apskate. Nepilna mēneša laikā mans uzņēmums bija ticis pie jauna nomnieka, kurš nu izbauda un novērtē Mūku salas īpašo auru un priekšrocības. Interesantākais šajā stāstā ir tas, ka ar Viesturu jau iepriekš bijām pazīstami, taču konkrēto darījumu, kas sākās ar precīzu piespēli pareizajā laikā, man atnesa tieši Toms. Bet arī ar to šis stāsts vēl nebeidzas, jo vēlāk arī Viesturs Bulāns pievienojās BNI Morbergs grupai! Manuprāt, tas spilgti pierāda to, kā darbojas jaudīga tīklošanas organizācija - īstajā brīdī satiekas īstie cilvēki, un rodas bizness.
Līdzīgi kā Viesturu, arī mani pievienoties organizācijai motivēja tas, ka jau pirmajā BNI Morbergs grupas tikšanās reizē sastapu pazīstamus uzņēmējus. Tieši viņu aktīvā dalība šajā pārsteidzošajā formātā pārliecināja arī mani kļūt par biedru. Biju pārliecināta, ka kopā ar tik jaudīgiem un pieredzējušiem uzņēmējiem pavērsies jaunas biznesa iespējas un zināšanas. Šī sākotnējā pārliecība īstenojas arī manā pieredzē, kas gūta dalības laikā BNI Morbergs grupā, jo, manuprāt, šobrīd “Mūkusalas Biznesa Centrs” ir daudz lielāka atpazīstamība tirgū. Katru reizi, stāstot par uzņēmuma sasniegumiem vai attīstību, ir liela iespējamība, ka šo informāciju sadzirdēs un izplatīs iesaistītā publika. Visbiežāk, prezentējot savu uzņēmumu, saku, ka mēs atrodamies vienas dziesmas attālumā no jebkuras vietas Rīgā, atkarīgs tikai, cik gara ir dziesma!
Dalība BNI organizācijā nesusi izaugsmi ne tikai manam uzņēmumam, bet arī man kā personībai. Piemēram, 2020. gada 1. oktobrī kļuvu par BNI Morbergs viceprezidenti. Esot šajā amatā, man bija iespēja izmantot daudz un dažādas motivācijas metodes, lai sasniegtu uzstādītos grupas mērķus, strādātu komandā, kas nav mana ierastā biznesa komanda, kā arī censties darboties tā, lai visi grupas biedri pozitīvi uztvertu sabiedrisko darbu, kas vienmēr rada lieliskas emocijas.