No PRET līdz PAR

700 000 €

‘’Will Sensors’’ ir ģimenes bizness, kurā aktīvi darbojamies mēs abi: Vilis un Inga. Vai konkurējam savā starpā? Mūsu gadījumā viens otru lieliski papildinām, jo man (Vilim) patīk pārdošana, bet Ingai - apkalpošana. Esam ideāla komanda!

Kas motivēja pievienoties organizācijai? BNI grupas vadības pārstāvju neatlaidība, ik pa laikam pārliecinoši uzrunājot Ingu. Tieši šī neatlaidība komplektā ar argumentu “Kāpēc ne...” trūkumu mūsu pusē rezultējās ar pievienošanos grupai. Argumenti, protams, bija, taču sarunās tie visi viens pēc otra tika neitralizēti, pārliecinot mūs par pievienošanos.

Aizejot uz rītu, sapratu, ka BNI ir sistēma, kas bija tuva un saprotama. Tas ir ērts un efektīvs veids, kā “silti” piekļūt izvēlētajam mērķa klientam. BNI uzņēmumam nāca tajā laikā, kad šķita, ka daudz jau sasniegts, un rezultāts ir labs, taču procesā atklājām vēl citus virzienus, kas faktiski kļuva par atspēriena punktu tālākai un arī straujākai uzņēmuma attīstībai.

Krietni paplašinājies redzesloks - klienti un cilvēki (BNI biedri) no dažādām nozarēm ļāva uz savu biznesu paskatīties no citas prizmas. Saskatot jaunas, līdz šim nezināmas un neapjaustas iespējas, uzstādījām sev jaunus mērķus. Beidzot bijām tuvāk ar uzņēmuma īpašniekiem un viņu vajadzībām, jo līdz šim strādājām tikai ar iepirkuma speciālistiem, iepirkumu vadītājiem, tehniskajiem cilvēkiem un tehnisko nodaļu vadītājiem. Tie parasti sargā savu “silto vietiņu” un domā pārsvarā par šodienu, dzēšot aktuālos “ugunsgrēkus”. Turpretī uzņēmumu īpašnieki vienmēr domā par rītdienu, ilgtermiņa rezultātu. Tieši šī šķietami nelielā nianse lika uz visu sensoru biznesu paskatīties no citas puses.

Šobrīd varu teikt, ka esam palikuši drosmīgāki ar lēmumiem un idejām. Iemācījāmies sevi efektīvi noprezentēt arī ļoti īsajās 30 sekundēs, kas sākumā šķita nereāli. Bizness ir ieguvis papildu redzamību. Mēs saprotam, ko gribam, un, vēl svarīgāk, arī to, ko negribam. Esošie klienti ir kļuvuši “tuvāki”, jo iepriekš bijām atpazīstami tehniķu lokā, tagad – esam kontaktā un attiecībās arī ar īpašniekiem.

Ļoti novērtējam attiecības ar savas grupas biedriem. Vairāki mūsu specifiskie prasījumi ir īstenojušies reālos darījumos un biznesā. Ar biedriem ir izveidojušās kopīgas intereses. BNI ir kā psihologs, kas palīdz satuvināties un atrisināt problēmas. Ir tik labi zināt, ka tev var un grib palīdzēt.

Esam gatavi visiem ieteikt BNI, ja redzam, ka tas var viņam palīdzēt gan biznesā, gan personīgi, jo ne visiem der BNI. Ieteikt iesakām, bet no paša ir atkarīgs, vai cilvēks to vēlas vai nē. Paši sākumā bijām PRET, kamēr pamazām nonācām līdz PAR.

Digitalizācija sākas ar sensoru, un tas katru gadu paliek arvien aktuālāk, līdz ar to mēs esam AKTUĀLI. Mūsu sapnis ir Latvijā izveidot piecus bezoperatora nomas punktus - veikalus! Vēlētos šo projektu īstenot, iesaistot iespējami daudz citus BNI biedrus, lai kopīgiem spēkiem realizētu šo ideju. Mūs interesē lieli digitalizācijas un automatizācijas projekti Latvijā.