Mans BNI stāts ir tikai sācies!

180 000 €

Jāsaka, ka esmu viens no tiem, kurš par BNI organizāciju un tās darbību bija daudz dzirdējis vēl pirms pievienošanās. Saskatīju līdzības un sāku vilkt paralēles ar savām ikdienas vērtībām pašā pirmajā reizē, kad man stāstīja par šo konceptu! Ceru, ka piekritīsiet apgalvojumam: ikvienam no mums, atrodoties nulles punktā vajadzībā pēc jauna pakalpojuma vai preces, vispirms nāk prātā:”Vai es tiešām kādu nepazīstu šajā darba vai pakalpojuma sfērā? Iespējams kādam manam draugam vai paziņai ir kontakti!” Tikai pēc šīs domu virknes, mēs sākam meklēt citus ceļus un iedziļināties paši, ja paziņu lokā neatrodas neviens, kas varētu ieteikt risinājumu un palīdzēt.  Lūk, tieši tā strādā BNI – turklāt viss notiek uzņēmumu līmenī. Pirmās viesošanās laikā, kamēr tikšanās vēl gāja pilnā sparā, man jau bija kļuvis skaidrs - jā, tas ir tas, kas man nepieciešams.

Tā kā manis pārstāvētā zīmola mērķauditorija ir uzņēmumu īpašnieki, vadītāji, augsta līmeņa dažādu nozaru pārstāvji, sapratu, ka šeit ir tā vieta, kur varu veidot attiecības ar cilvēkiem, kuru kontaktu lokā ir tieši šī līmeņa personāži. Ikdienā, mērķējot uz šo auditoriju, ļoti bieži nākas saskarties ar lielu pretestību - sekretārēm, autoparku vadītājiem, utml. Bet šeit Tu atnāc un jau pēc pāris minūtēm dzer kafiju, runājies ar cilvēkiem, kuriem draugi, paziņas un partneri ir Tava mērķauditorija, un viņi gatavi Tevi bez maksas ar tiem iepazīstināt, aizliekot par Tevi labu vārdu!

Neuzskatu, ka mans pārstāvētais bizness uz šodienu ir mainījies būtiski. Taču iestāšanās BNI organizācijā viennozīmīgi ir palīdzējusi augt man kā profesionālim un saņemt arī jaunus darījumus. Vēlos uzsvērt, ka tie noteikti nav tikai ieteikumi un papildu apgrozījums, kam ir vērtība. Ļoti bieži tā ir biznesa filozofija, izpratne, ko Tu iegūsti no citiem biedriem, zināšanas no spēcīgiem runātājiem podraidēs (angl. – podcasts) utt. Piemēram, viens no pēdējā laikā dzirdētiem tekstiem, kurš lika aizdomāties un motivēja bija: ''Covid nav atvaļinājums, tās ir sacensības!'' Citiem vārdiem sakot, Tu smelies dažādas atziņas, dzīves un biznesa patiesības, kuras Tu pielieto sevis pārstāvētajam biznesam pēc vajadzības.

BNI viennozīmīgi ļauj attīstīties un augt kā personībai. Katra prezentēšanas reize dod vairāk pieredzi un pārliecību par sevi. Katras mācības - kā minimums vienu būtisku atziņu, kuru izmantot savā biznesā. Katra noklausītā podraide izglīto un liek aizdomāties, kā tas varētu būt saistīts ar manu situāciju.           

Mans BNI stāsts ir tikai sācies. Uzskatu, ka visa pamatā ir attiecības, un tikai tad seko bizness. Šobrīd svarīgākais ir nevis pierādīt kādam, ka Audi ir labākais zīmols, bet gan ka Gatis ir adekvāts cilvēks ar viedokli, kuram var uzticēties. Viss pārējais nāks pats par sevi.